Friday, March 09, 2007

Blogge-tikken

Regler:
Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

6 'rare' ting om meg:

1) da jeg gikk på barneskolen ville jeg være lavere enn jeg var, mens da jeg gikk på ungdomsskolen ønsket jeg det motsatte.
2) jeg har en særegen interesse for krigshistorie (spesielt 2.verdenskrig).
3) jeg synes det er moro å undervise i matematikk.
4) som rekreasjon liker jeg bl.a. å fange sommerfugler (om sommeren selvsagt).
5) arbeidet en måned (sommerjobb) som pleieassistent ved et sykehjem på Senja.
6) jeg er allergisk mot rødstrømper.

Jeg sender denne blogge-tikken videre til:
Patrick, Øyvind, Arnt Helge, Oline, Ole Andre og Kristin.

7 Comments:

Blogger Wennis said...

Hvem Kristin?

6:11 PM  
Blogger K said...

Hello mate,
I have ticked you. Sooo, now you know.
Åssen går det med PPyeuch?
Glederm meg MASSE til å bli ferdig. Vi kan feire på bloggene vår.

7:52 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Hei Kristin! Denne gangen tenkte jeg på Kristin Nordvoll - dersom du hadde trykket på "Kristin" så ville du sett at jeg har linket til bloggen hennes.

Hello madame Katrine!
Mye mas på PPU nå... slitsomme dager i vente. DOOH!
Lykke til i innspurten!

8:59 PM  
Blogger Catti said...

eg godkjenne bare den om sommerfugler, som rar.

11:17 PM  
Blogger Tony said...

Tar du PPU, T.G.? Hva skjedde med politiplanene?

9:52 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Tony: Joda, jeg tar PPU...satser på å arbeide som lærer fra høsten av. Politiplanene ble skrinlagt for ca 4 år siden. Søkte to ganger, fikk to nei. Var sabla skuffet der og da, men i ettertid synes jeg igrunnen at det er helt ok. ...det hender imidlertid at jeg av og til tenker på hvordan livet mitt hadde vært dersom jeg ikke hadde hoppet av flygerutdanningen... men men...jeg synes livet er ganske ok.

10:18 PM  
Blogger Arnt Helge said...

Nå har du fått det som du ville...

6:00 PM  

Post a Comment

<< Home