Saturday, November 04, 2006

Salmonella


Så er det endelig bevist at jeg faktisk har hatt Salmonella-bakterier herjende i kroppen min. Rennebæsj-mysteriet er herved løst!

Til alle dere som tilfeldigvis har tatt med i hånda de siste ukene...Dersom også du opplever uker med diare, blir det kanskje naturlig å konkludere med at jeg ikke har vasket hendene godt nok.

Ønsker du av en eller annen grunn å lese mer om Salmonella, disse hyggelige kose-bakteriene, så kan du eksempelvis ta en titt her. på engelsk. på nynorsk

PSST: Visste du at Salmonella har fått navnet sitt etter mannen som føste gang oppdaget bakterien i 1885, Daniel Elmer Salmon. Salmon er det engelske ordet for laks. Juhu! Kjempemoro!

5 Comments:

Blogger Catti said...

eg har løs mage......

11:48 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

he he...

9:57 AM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

Det va det æ sAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! FÆM poeng te mæ!!!!Medfølelse i sorgen..Men hadd du ailler magekrampa du?

7:37 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

magekrampe?.... nope....ikke som jeg la nevneverdig merke til. Burde jeg hatt det altså?

8:34 PM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

det haddæ og det va vel strengt tatt det verste med heile greia.. Men så heldig va du. E du fin og frisk nu da?

12:35 AM  

Post a Comment

<< Home