Friday, January 13, 2006

Israel-boikott


I disse tider da det er så i vinden med boikott av jaffa-appelsiner og andre snurrepiperier fra den lille regionen kalt Israel, tenkte jeg og Hans Erik at dette måtte vi da gjøre noe med. Kristin Halvorsen oppfordrer til boikott, mens jeg og Hans derimot, vi tar likesågodt turen ned til denne utskjelte staten.

Mao vi reiser på tur til Israel. En to-ukers tur i "Det hellige land". (sat-bilde finner du over)

Har forventninger om at det kan bli veldig spennende dager!

Så da folkens: kos dykk plenty i heimlandet!

Shalom!

2 Comments:

Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

Okei..det her e itj veldig kristent men ..MISUNNELIG!!!!!
Vi bodd jo der når æ va liten og æ vil så gjerne tebake.... Kos dæ for mæ da!

7:47 PM  
Blogger Bottom Buzzer said...

Jeg måtte sjekke om det var Kristin Halvorsen som hadde kommentert innlegget ditt. Hehe...

Håper du har det fett i Israel! Jeg er litt misunnelig jeg også!

7:31 AM  

Post a Comment

<< Home