Wednesday, November 30, 2005

Hjemme-eksamen

Nå er det onsdag kveld. I morgen, torsdag, kl.12 er innleveringsfrist for hjemme-eksamen i faget Kristen spiritualitet. Til deg som frykter at jeg nå har blitt i overkant spirituell - hmmm...

Dette vittige, eller skal jeg heller kalle det deilig, er at jeg er mer eller mindre ferdig med oppgave allerede. Yess! 25 sider ble det!
Har hatt 3 døgn til disp, så jeg tenkte at denne dagen ville bli et himla mas - heldigvis tok jeg feil!

Eksamen har i hovedsak gått på å gjøre rede for bildets og tonenes plass innen det kristne religiøse språket gjennom ulike hovedepoker i kirkehistorien (uttrykt i liturgi), samt bildets og tonenes rolle inne estetisk/rituell og karismatisk spiritualitet.
Derfor måtte jeg jo simpelthen ha med et bilde (ikon), noe som i stor grad kjenne Østkirken.
bla bla bla...boring, tenker du sikkert. Vel, jeg er egentlig litt enig! Men samtidig er det faktisk ganske interessant når du legger velviljen til.

...eksamenslesingen fortsetter...

STAY COOL! (in the winter)

2 Comments:

Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

Lykke te videre!
Æ sett stor pris på at du tok ein liten Sara og Tara-pause forrige helg. Få håp det itj gikk ut over eksamen og oppgave og alt sånn drit..
Du e hjertelig velkommen hit på lørdagen te party!

10:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

Yes if the truth be known, in some moments I can reveal that I approve of with you, but you may be in the light of other options.
to the article there is still a definitely as you did in the fall delivery of this request www.google.com/ie?as_q=railfoxsoft folder armor 3.0 ?
I noticed the utter you procure not used. Or you use the pitch-dark methods of inspiriting of the resource. I have a week and do necheg

1:16 PM  

Post a Comment

<< Home