Monday, December 05, 2005

Du verden så fort ting blir gamle...

I mangelen av noe mer kreativt, tenkte jeg at jeg kunne dykke litt ned i arkivet etter stoff. Her fant jeg, som du allerede har observert, et bilde som aldri tidligere har blitt publisert. Bildet er tatt på Fort Benning, Statenes størte militærleir (tro meg, den er gedigen!). Her har man eksempelvis spilt inn store deler av filmen 'We were soldiers', for å nevne noe. Så det er jo litt vittig!

Men det feteste var allikevel militær-museet. Egentlig het det infantry-museum, tror jeg, men det var en haug av tanks der. KONGE! KNALL! Jeg koste meg gløgg!

PS: Legg merke til hvor bra antrekket mitt er, sett i forhold til kamo'en på Sherman-tanksen!

Jeg lover noe mer kreativt neste gang....

2 Comments:

Blogger Nina said...

Her skulle det egentlig vært eksamenslesing for alt det er verdt, men det var så mye artigere å ta en liten surfetur i bloggeverden for å se om noen har oppdatert siden sist:) Ville bare legge igjen et lite spor etter meg med ønske til deg om en riktig god dag! Håper du har en fin førjulstid! Ha en god smilende tirsdag! Nina

2:29 PM  
Blogger Erlend said...

Ikkje dumt antrekk for matching av tanksen nei. Du ligne kanskje litt på Mel Gibson fra den filmen du nevnte der du står.

Peace MoTha'
-erlend-

12:34 AM  

Post a Comment

<< Home