Thursday, November 22, 2007

Lenge siden sist...

Ok, jeg må bare beklage det slappe aktiviteten!

Inspirasjonen har egentlig ikke vært problemet. Jeg kunne skrevet om en hel del spennende ting og tang, men hensynet til personvern har i mange tilfeller satt en liten stopper for ideene (en dårlig unnskyldning - det innrømmer jeg).

Generelt kan jeg si at jeg trives i min travle jobb.
Bilen er fortsatt i kjørbar stand....og sist, men best av alt:
jeg er fortsatt sammen med min superdupre May-Linn.

Ellers er jeg veldig klar for å være hakket mer sosial, og er dermed klar for å ta en kaffe eller to eller no.


Be blessed folks!
GLEDER MEG TIL JULA!!!!!!!! Ho-ho!
Klarer du å se hva det er bilde av?

4 Comments:

Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

nei.. does that make me stupid??!!!

1:24 PM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

nei.. does that make me stupid??!!!

1:24 PM  
Blogger Marie said...

Veldig bra, Tor Gunnar! Håper å få en mer detaljert oppdatering om ikke alt for lenge. I jula?

4:50 PM  
Blogger kire snah said...

Reinsdyr med barn i en granskog, en stor gull-sau, og en spiral.

ta kontakt en gang du er i Oslo da. Vi må få te en dobbeldate.

9:21 PM  

Post a Comment

<< Home