Thursday, April 26, 2007

Inspirerende folk

Jeg tenkte at jeg med mer eller mindre jevne mellomrom kunne trekke frem personer som har virket inspirerende på meg - folk som på ett eller annet spesielt vis har påvirket meg. De jeg trekker frem er nødvendigvis ikke de som har påvirket meg mest...

Førstemann ut: Lars Monsen
Denne mannen har antakelig fått mang en nordmann til å få øynene opp for friluftsliv.




Derfor inspirerer han meg:


  • Han har en tydelig kjærlighet til naturen, og han ønsker å dele sine "skatter" med andre.

  • Han er skikkelig MANN!

  • En smittende latter.

  • Han snakker rett fra levra.

  • En uredd holdning til det ville.

  • Mannen er jo riv ruskende gal! På en positiv måte da, selvfølgelig.

  • Han er en eventyrer og oppdager. Han vekker på en måte oppdageren og eventyreren i meg.

1 Comments:

Blogger Catti said...

Enig!
få som er så mann som han!

10:11 AM  

Post a Comment

<< Home