Tuesday, May 08, 2007

Andletebok - nei takk!

Er facebook et slags neste ledd i en digitale evolusjon? Er det slik at den rett og slett er mer levedyktig enn andre dingsebomser på nettet, eksempelvis blogger?
Vel, jeg vet jammen ikke! Men det ser i hvert fall ut til at den har satt sitt preg på tusenvis av nordmenn, og at stadig flere suges inn i dens massive favn. La det derfor være klart:


-JEG AKTER IKKE Å BLI EN FACEBOOKER!!!-

"I'll never surrender!"




...så får heller evolusjonen gå sin gang uten meg...

5 Comments:

Blogger K said...

Sukk,
Ønsker jeg kunne være like sterk!! Jeg er litt hektet. HELP ME - a bit.
PPU

11:46 PM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

æ og sku ønska æ hadd greidd å stå på mitt.. Men nei.. Men har itj tenkt å legg ned bloggen fordi om!

6:03 PM  
Blogger tingaling said...

HELT ENIG, TorGunnar!! I will never surrender either!

11:55 PM  
Blogger Marie said...

Hmm.. Det eneste er at facebook faktsik er en bedre måte å kommunisere med venner og bekjente enn det en blogg eksempelvis er. Og så er det jo forskjellige måter å bruke facebook på - for eksempel kan det være lurt å stille inn sikkerheten slik at ikke gud og hvermann får innblikk i deg og ditt (slik de får på bloggen din). Og ja - det ser ut som om noen bruker mer tid på facebook enn på blogging, men det er jo absolutt en god måte å holde kontakten med venner fra fjern og nær - på en enkel måte:)

10:24 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Marie: det er sikkert mye flott med facebook, det kan jeg ikke benekte. Men jeg velger simpelthen å avstå fra å kaste meg på bølgen. Kanskje kommer det noe annet senere som virker spennende?...
Ha en good dag!

3:46 PM  

Post a Comment

<< Home