Saturday, April 15, 2006

Hvorfor kvinner lever lenger:





12 Comments:

Blogger Catti said...

eg tok an ikkje!!!!!!!!!!!
fordi någen kvinner har en flott kropp??????? di e sexy?

11:20 PM  
Blogger Nina said...

Hehe:) Faktisk litt morsomt! Ha en god påske videre!

12:08 AM  
Blogger patrick said...

hahaha!! veldig sant!!! jeg ler høyt!!

12:32 AM  
Blogger Catti said...

eg tok an!!! han serpå dama og får ikkje me seg at T-banen kjøre gjennom tunnelen. Han dør 1. Bilen kræsje fordi sjåføren som sannsynligvis e ein mann, ser på den flotta damå. Han dør 2.
Frisøren klippe feil fordi han blir distrahert. Han dør 3.

EG E SALIKAT SÅ FLINK PÅ TOLKNINGER!

1:27 AM  
Blogger Catti said...

men den me han på bokå då?
E vel for drøyt at han ikkje klare å stoppa i tide?! går ikkje an å vri nakken så langt bak. Hu GÅR jo i motsatt retning. Klart han IKKJE kjøre på han mannen i gresset. Den blei for drøy.

1:29 AM  
Blogger Tor Gunnar said...

Catti: Godt å se at tok an etterhvert Ü Frisøren som du referer til er vel egentlig en barberer, men poenget blir jo ca det samme. Ellers så må jeg jo si at du har et poeng angående mannen på gressklipperen. Her må vi nok forutsette at han holder usedvanlig høyt fart.

Nina: Takk! Kos deg du og!

Patrick: godt at det fikk deg til å le! Jeg lo godt da jeg så bildene første gang...

7:39 AM  
Blogger David said...

hehe, kule bilder

3:46 PM  
Blogger Stine said...

måtte småle litt e å når e så de.
det er altså sånn man skal se ut for å drepe noen??!!!?!?!?!?

3:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

jeg har tatt liv av mange på den måten!! Sånn er det bare for noen... Blir frikjent hver gang!
Takk for bursdags melding forresten. Utrolig at du husket det... eller ikke?? Moro var det lell!!

8:30 PM  
Blogger Catti said...

... på tide å oppdatere snart???








hilsen en trofast leser!

4:37 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

LivS: Jeg husket det selvfølgelig! Hvordan kan jeg vel glemme 18.04.80?...he he...

10:51 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Catti: Det kommer ASAP.....

10:52 PM  

Post a Comment

<< Home