Thursday, April 13, 2006

Hvem sier folk at du ligner på?

Tidligere presenterte jeg bilder av folk som hadde samme fornavn som meg. Denne uken tar vi en annen variant - kem me ligne på...nja...satt som ei kula asså!
Opp igjennom årene har jeg hørt mye rart om hvem jeg ligner litt på. Ikke alt er like sjarmerende, men... så er det da heller ikke jeg som har hevdet at jeg lik noen av dem(NB - jeg mener ikke at jeg er særlig lik dem!). Tenkte jeg skulle nevne de jeg kommer på:
Geir Moen - bleika håret litt en sommer, et voila, så var det mange som kom med den påstanden. (Ivar Engan har hørt at han ligner også)
Arnold - (synes pappa ligner mer på han!)
George Clooney - he he he...
Jeremy Piven - En amerikaner (Jason) vi møtte i Israel påpekte likheten.

Ben Affleck - dette er en mann få jenter synes er noe særlig. Men hvordan i all verden har han klart å sjarmere både Jennifer Lopez og Jennifer Garner?


10 Comments:

Blogger Catti said...

This comment has been removed by a blog administrator.

6:29 PM  
Blogger Catti said...

Jammen dette ekje verst, Tor Gunnar! E jo et kompliment å ligne disse her på utseende da..å ligne George Clooney og Geir Moen er jo fantastisk bra! skjønne ikkje at ingen jenter ikkje har kapra deg ennå.

6:30 PM  
Blogger Nina said...

Jeg hadde tenkt å foreslå en liten krysning jeg muligens, med de Catti nevner. Tror jeg ser noe av deg i en krysning av Geir Moen og George Clooney;)

6:40 PM  
Blogger patrick said...

sånt er jeg virkelig dårlig på, men artige komplementer å få...disse mennene er jo ikke stygge...

1:35 AM  
Blogger patrick said...

ps. folk sier jeg likner Christian Stand

1:38 PM  
Blogger David said...

Patrick: Det var det første jeg tenkte når jeg så deg også. Hehe...

2:27 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Det er sikkert fint å ligne på et par av dem, men....de er jo ikke så veldig like hverandre, er de vel? Så det stemmer liksom ikke helt.

Patrick: du er som snytt ut av nesa på Christian Strand!

3:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo Tor Gunnar, her er adressen til en side med masse bra taler.

Hilsen Terje D Sollie

www.marshillchurch.org

9:09 PM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

ta det te dæ!!! Det betyr at du e kjekk Tor Gunnar hvis folk synd u ligne på aill dæm kjekkasan!Det kom ut feil. Det betur at du e kjekk sånn i utgangspunktet fordi du e uniuk og ingen bleik kopi! Oi hørdes nesten ut som en Børud-sang

10:08 AM  
Blogger Tor Gunnar said...

Terje: takk for at du gadd å legge inn adressen - skal sjekke ut sida!

Kristin: sef er det ikke dumt å høre at jeg visstnok er litt lik de karene der, sånn i forhold til Frankenstein, Flode, Titten tei, Gulars, etc...

Har en kamerat som mener jeg er litt lik Wesley Snipes. Han er jo afro-amerikaner, så folk ser likheter på mange forskjellige måter altså...he he

4:19 PM  

Post a Comment

<< Home