Friday, March 24, 2006

Ny i 'gammel' jobb

Nå er det jammen meg ei stund sida sist jeg delte noen gloser med dere. Sorry!

Tenkte imidlertid at jeg kunne berette om en liten glad-nyhet for min del. Jeg fikk akkurat den sommerjobben jeg håpte på Ü. Dette er en jobb jeg har hatt tidligere, så det hjalp nok litt til min fordel.

Jobber i Resepsjons- og sikkerhetsavdelingen (som vekter) ved Sørlandet Sykehus HF - kongejobb! Sitter faktisk på jobb denne helga. Endelig får jeg litt inn på kontoen...


God helg og påkommende uke!

9 Comments:

Blogger Nina said...

Så det er deg jeg skal 'plage' fremover når vi har pasienter på lungen som vil røyke på rommet;) Uansett kult at du har fått sommerjobb der du vil! Gøy å ha noen å hilse på når man går forbi vekterbua! Grattis med jobb og god helg!

5:17 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Tusen hjertelig takk Nina! Alltid kjekt å kjenne noen andre her på 'huset'.

Kos deg plenty!
Du er bra!

8:21 PM  
Blogger patrick said...

Grattis Tor Gunnar!!! kult at du fikk den jobben du hadde lyst på!!!

8:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Heisann TG!
Godt å høre at du trives og har det bra!
Sommer-jobb ja..... ihvertfall noe som tyder på at det burde være "tørr asfalt", og ikke slaps ute!! (povoserende unødvendig med snø her nå)=oS
=o) Treffes plutselig!
Ha ei velsigna helg på jobb og ellers!
*Ordspr. 11:25
"Smil r t for å deles" =o)

12:38 AM  
Blogger Nina said...

Har skrevet kommentar til deg på kommentaren din i bloggen min. Hadde vært utrolig spennende å høre tankene dine rundt en nådefull og urettferdig Gud! Om du i begrepet urettferdig legger at Han opptrer urettferdig, eller om det føles urettferdig som i følelsen som oppstår hos broren i lignelsen om den bortkomne sønn. Har kjempelyst til å høre hva du tenkte! Ha en nydelig lørdag jobb eller ikke jobb!

2:27 PM  
Blogger Nina said...

Takk:) Har kommentert litt tilbake! Nyt lørdagen videre på vei inn i sommertid! Snakkes!

6:57 PM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

Grattis!

8:12 AM  
Blogger Catti said...

Grattis!
Vekter altså?

10:11 AM  
Blogger Tor Gunnar said...

Catti: Jo, jeg jobber som vekter på sykehuset ja. Merk!: Jeg jobber ikke i et vekterfirma (eks: Falck, Securitas, Hafslund), men sykehusansatt.
Det er en kongejobb!

Kristin: Takk!

10:58 AM  

Post a Comment

<< Home