Sunday, March 26, 2006

Måtte bare...

8 Comments:

Blogger Nina said...

:) Fantastisk bra!!

2:03 PM  
Blogger Catti said...

Kanonløie!

5:54 PM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

mohahaha

5:37 AM  
Blogger Øyvind said...

HAHA!

4:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

hahahahaha sinnsykt bra! lo så jeg grein når jeg så det. dødsbra!

10:49 AM  
Blogger patrick said...

tusen takk tor grunnar! de filmene vet du. jeg så den første og den var kjempe bra!!

7:17 PM  
Blogger Generalen said...

morsomt..

men er jeg den enesete som vet at det bildet garantert er manipulert.. jeg vet jo seff ar pingviner og isbjørner begge bor på syd og nord polen...

Men en pingvin kan aldri klare å kjøpe symbaler

1:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

sniker inn en liten
PROTEST MOT BIBELBRENNING

Otto Jespersen prøver stadig mer desperat å være tøff, og hans siste pinglete greie var å brenne bibler i Ålesund. Allerede har TV2 fått en storm av protestmailer mot dette idiotiske tiltaket, og vil du protestere så sender du en mail til

vibeke.hansen@tv2.no

10:06 AM  

Post a Comment

<< Home