Friday, March 31, 2006

Snart 9. april

Pass på jenter, nå nærmer det seg igjen - 9. april!

Men denne gangen er det ikke snakk om krigen, men fotballsesongen - kanskje enda vanskeligere å takle for enkelte parforhold (da i særdeleshet for XX-kjønnet)!?

Tenkte jeg skulle prøve meg som profet - kan jo ikke akkurat bomme mer enn hva Øyvind gjorde i forbindelse med antall OL-gull...he he... Sannsynligheten er jo stor for at også jeg ender opp som en falsk en.

Mitt tips denne sesongen altså:
1. Rosenborg
2. Vålerenga
3. Lillestrøm
4. Lyn
5. Viking
6. Brann
7. Start
8. Tromsø
9. Ham-Kam
10. Molde
11. Stabæk
12. Fredrikstad
13. Sandefjord
14. Odd Grenland

Kommentarer til dette?

16 Comments:

Blogger Catti said...

glede meg at du ikkje har særlig tro på Viking... :)

4:58 PM  
Blogger obs said...

Jeg synes du er ærlig i din vurdering. Jeg håper likevel du tar feil når det gjelder Viking. Håper de havner lenger ned...

5:22 PM  
Blogger David said...

Bytt om på de to første a! :)

8:00 PM  
Blogger Catti said...

Enig med Gunnar.. Viking NER!
drømmen e Viking NER, Bryne OPP, Ulf- Sandnes opp til 1 div.

10:52 PM  
Blogger obs said...

Catti, du er den flotteste jenta jeg kjenner!

1:07 AM  
Blogger Erlend said...

AAAAAgh! eg vrenge meg av sånn unødvendig pessimisme! Start ska vinna, ska de! og du som e kristiansander.. dette skuffe TG.

Dessuten e du aaaaalt for optimistisk på viking sine vegne. De ska ner!

9:25 AM  
Blogger obs said...

Åååå, hvilke flotte mennesker jeg har rundt meg! Takk Catti! Takk Erlend! Heia Bryne!!

6:14 PM  
Blogger Catti said...

Gunnar: Du e en sann blogge-fornøyelse!

1:10 AM  
Blogger Tor Gunnar said...

Slik jeg ser det kan man tippe tabell etter to ulike faktorer: hjerte og hjerne. Jeg har valgt å la sistnevnte få mest den skulle sagt.

Selvsagt håper jeg at Start banker møkka ut av alle de andre lagene, men hvem gjør vel ikke det?!

Jeg tror Start kommer til å slite litt i år. Denne sesongen er de ikke lenger 'et ubeskrevet blad', men vil bli tatt på alvor av alle lag de møter. Vintersesongen har jo heller ikke vært særlig oppløftende.

Viking kan slå til i år tror jeg. De har jo svidd av masse gryn på spillerinnkjøp.

3:54 PM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

Å Roooooooosenborg, Å Roooooosenborg!!!! Takk TG, glede et trønderhjerte...

4:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Erlend, Catti og Gunnar kan bare karakteriserast som idiotar, og du Tor Gunnar kan slutta å dissa meg på bloggen din!!!!!

(Hilsen sint ung mann)

11:11 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Så så Øyvind (sint ung mann)... Du har da ikke bare grunn til å være grinete. Jeg tipper jo Viking en plass høyere opp enn VG.

Kristin: jeg håper jo ikke at Rosenborg vinner da - dere har jo rukket å bli altfor bortskjemt...Ü

12:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tor Gunnar! plutselig fant jeg deg på nettet! ikke verst! håper du har det bra! kommer du til grimerud snart eller?

7:44 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Hei Lena Anette!

Må vel bare innrømme at det er lite sannsynlig at jeg kommer til Grimerud gård med det første. Nå i sommer skal jeg f.eks jobbe en hel del for å nedbetale studielån o.l.

Hvordan står det til med deg?

11:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

jeg har det flott! Nyter livet som gift! :) var det bra i usa i sommer eller....?

9:31 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Lena A: USA var fint! Men hadde jeg bodd der for lenge ville jeg blitt dritfeit - maten var veldig god, og tilsvarende usunn! Ü Fikk jo sett en god del, alt fra NY, Washington DC (som jeg likte bedre enn NY), fort Benning, Destin (florida)....

Mye kult altså!

10:23 PM  

Post a Comment

<< Home