Monday, March 13, 2006

Fettforbrenningen fortsetter...


En kort liten oppdatering på fettforbrenningsprosjektet mitt. I dag, etter å ha tilbrakt nok en time på ergometersykkelen, viste vekta 88,5 kg. For 2-3 uker siden viste den litt mer (91,5) - en differanse på ca 3 kg. Kanskje er dette bare et forbigående fenomen, men jeg gleder meg like fullt. Jodda! Jippi!

Jammen godt at man kan bli glad av ting som går nedover også?!

Eller vil jeg bare si at "fettforbrenningsprosjekt" suger. Det så mye godis jeg ikke kan spise.... og så kan jeg ikke spise meg skikkelig god og mett heller. Senere i livet vil jeg heller være feit og lykkelig, enn slank og miserabel!!!

16 Comments:

Blogger Catti said...

Koffor seinere i livet?
Koffor ikkje nå?
ke e pointet med slanking?

6:03 PM  
Blogger patrick said...

jeg er stolt av deg Tor Gunnar!! synes du gjør en god jobb!! Stå på!!! Du ser bra ut!!!

12:42 AM  
Blogger Tor Gunnar said...

Catti: Min hovedmotivasjon for fettforbrenningsprosjektet er egen trivsel - trives dårlig når jeg føler meg utrent. Jeg gjør det med andre ord ikke for andre enn meg selv.

Patrick: Takk takk! Fint med heiarop!

12:29 PM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

Heia, heia Tor Gunnar. Fra nu av kan det baerre gaa nedover.. eller oppover eller framover.. Lykke te videre vaffal!Ae skjoenn veldig godt ka du meine med egen trivsel og vekt og form..

1:09 PM  
Blogger Catti said...

AMEN te den vektøkningen under mensen! Går rundt å ser smågravid ut då. Men Tor Gunnar: trivsel er viktig, er veldig med på den! Slank deg du!

3:39 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

he he...det er tydelig at jeg har lært noe nytt om et mensen-relatert fenomen... Føler med dere jenter, spes de av dere som har skikkelig mageknip den aktuelle perioden.

Karianne: de bildene du sikter til er antakelig de som er tatt på Senja (kanskje også Lofoten). Var der sammen med Ruth-Eline og jobbet på sykehjem i Gryllefjord. Veldig fint der oppe!!!

6:47 PM  
Blogger Catti said...

Nå inspirerte du meg!
Innen et par dager så komme det en blogg som innehold mensen.
Men d e ikkje någen ekle detaljer eller någe... du ser om du tør lesa!

10:37 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Konge Catti! Jeg gleder meg allerede!!

10:53 AM  
Blogger Nina said...

Heia pågangsmotet! Det er kult å se resultater når man jobber for noe!! Fikk ikke snakket så mye med deg på samlingen i dag, så jeg ville bare si at jeg håper alt er vel - og så må du ha en strålendes helg når den tid kommer! Nyt livet og siste rest av vinteren!

11:16 PM  
Blogger Catti said...

koss går det med slankeprosessen nå då? fortsatt fremgang?
ellers må eg sei dåkke har en gode pizzarestaurant i Veras pizza!spiste der på torsdag. heldig dåkke!

5:39 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Nå ser det jammen meg ut til at jeg har mistet ytterligere en kilo....he he he... Å hei som det går!

9:41 AM  
Blogger patrick said...

STÅ PÅ TOR GUNNAR!!! jeg er stolt av ditt pågangsmot og din innsatsvilje!!!

11:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Øy fant denne videoen og tenkte på deg;

http://www.thatvideosite.com/view/1890.html

10:50 AM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

men korsn gikk det med sosialiseringsprosjektet ditt du fortalt mae om?

8:12 AM  
Blogger Tor Gunnar said...

Ole Andre: takk takk - moro å se litt på f-22! Liker designet på det flyet.

Kristin: øhhhh.....nå henger jeg ikke helt med? sosialiseringsprosjekt? Hjelp!

12:12 PM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

du sku heng med fleir folk etter en litt asosial hoest sa du

5:40 AM  

Post a Comment

<< Home