Tuesday, May 30, 2006

Onkel Tor

Det nærmer seg nesten 'gamle nyheter', men for de av dere som ikke har hørt det før så er det jo 'ferske nyheter': jeg har fått tittelen Onkel Tor. Takket være denne lille hjerteknuseren!

Han kom egentlig 3 uker før termin, men det var det ingen som klaget på. 46 cm og 3155 gram - ingen sumo altså. Så istedenfor å se ut som en feit liten blubb, likner han mer et velproporsjonert, sporty menneske.

Å ja....navnet selvfølgelig: Christopher David Turner (amerikansk far - superbra svoger forresten) - men vi bruker bare Christopher....

Sikkert uinteressant for de fleste av dere, men jeg synes jo det er helt topp!



17 Comments:

Blogger Nina said...

Så stas med nye verdensborgere! Gratulerer med onkelstatus! Fryd deg over det nye livet!
Og lykke til med eventuelle gjenstående eksamener! Snakkes.
Ha den beste dagen!

7:37 PM  
Blogger Catti said...

Grattis så mye!!!!
Får nok aldri oppleve det sjøl, så derfor e d kjekt å kunne gleda seg med andre! Kjempestas!

10:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Gratulerer så masse med den nye tittelen!!! Så gøy! Det er utrolig stas å være, ja i mitt tilfelle tante.
Men må si eg syns det er artig at du sier at han ser ut som en velporsjonert sporty menneske. Det betyr nemlig at eg en gang i tiden må ha sett ut som "supermodell" med mine 3600 gram fordelt på hele 55 centimeter;) Det var den tiden ja!!
Hilsen, Inga

11:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Congratulations! Det er kongegøy å ha en liten halvt amerikansk nevø..Min heter Daniel Christopher:) Har det veldig bra her i Hillsong,Sydney, gleder meg til sol, sommer og skjærgård snart..snakkes!

5:16 AM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

artiiiiiiiig! Grattis! AE haape ae og bli tante. Men fire soesken e vel sjangsan god vil ae tru..:)
glede mae og te sommer og sol. Nei sant der. Vi har det her i brisbane! Neida Oline det bynne aa bli kaldt! Men du e klar for litt beach spilling i sommer TG?

9:41 AM  
Blogger Linda Therese S. G. said...

Å, så koselig! Nevøer og nieser er så utrolig bra! Du kan leke med dem, og gi dem masse sukker, og med en gang det blir for mye, kan du levere dem tilbake. Veldig greit!

3:04 PM  
Blogger patrick said...

hurra for deg!! Onkel status er kjempe stas!! Jeg tror du glir veldig bra inn i den rollen der ja!! hipp hurra igjen for deg og familien din!!

11:06 PM  
Blogger Anne said...

Gøy gøy gøy!!! Gratulerer :)

3:44 PM  
Blogger Eirik Fjeld said...

onkel er fint å være, det anbefales på det sterkeste :)

lykke til onkel Tor!

8:07 PM  
Blogger Wennis said...

Gratulere ja!! Skulle ønske det var jeg som hadde fått en nevø..men det ser ut som om det kan ta litt tid.
Virker som om jentevennene dine synes dette er litt mer stas enn gutte vennene...

9:30 PM  
Blogger Wennis said...

En ting til: si ifra når jeg blir så god venn at jeg blir lagt inn som link=)

9:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Gratulerer så mye, og velkommen i klubben :-)

10:04 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Ska sei - her var det masse hyggelig lesning!
Takk takk takk folkens!!!

Inga: Du så kanskje ut som en 'supermodell', men de er vel ofte sykelig tynne...er de ikke?

Torbjørg Oline: What's up mademoiselle! Gleder meg til du kommer hjem - da må jeg få høre litt om hvordan du har det, og hvordan du har hatt det 'down there'. Antakelig ikke kjipt å være i Hillsong tenker jeg! (forresten: Oline er temmelig likt Online - hva med å kalle deg for Online Oline? Ü )

Kristin N: jeg er klar for beach vet du!

Hildegunn: vi ses ja! Ü

Tormod og Tor André: hva om vi starter en liten Onkel Tor - klubb?

11:51 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Fantastisk Tormod!

Da er det bare å la kreativiteten florere villt!

5:20 AM  
Blogger Nina said...

Rundt på en bloggerunde for å legge igjen litt solskinn;) Begynt i sommerjobben enda? Ha en herlig dag!

3:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg er helt klart også med! Kanskje vil Torbjørg også bli med..?

7:22 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Audun: - What's up mate! Takker så meget!

Nina: - takk for solskinnet! Jeg er igang med sommerjobbing nå...svett svett...

Tor André: - så flott at du er med! Vi burde nok høre litt med Torbjørg ja.....så kan vi få noen gode tante-tips også.

Torbjørg Oline: Har du lyst til å være med i Onkel-Tor-klubben? Ü

1:33 PM  

Post a Comment

<< Home