Sunday, May 14, 2006

Noe av det villeste...


Gårdagens FA-cupfinale er noe av det villeste jeg har sett. Maken til psyko fotballkamp skal man lete ei stund etter! (...har selvsagt ikke glemt Istanbul i fjor)

At Liverpool vant straffekonken er ikke noe sensasjonelt, men det var måten målene kom som gjorde det hele litt absurd. Alle West Hams mål kom etter det som vel måtte kunne betegnes som tabber: først et klønete selvmål, deretter to keepertabber (uten at det tar æren fra West Ham). Målene som ble scoret motsatt vei derimot, var etter min mening 3 vakre scoringer toppet av Gerrards perle fra over 30 meter.

En fantastisk FA-cupfinale altså!

Til de av dere som ikke så kampen: jeg er lei meg på deres vegne!!!

5 Comments:

Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

det va dumt at ae va paa FRaser Island i stedet ja...Livet e for kjiipt altsaa..!

5:48 AM  
Blogger Tor Gunnar said...

Audun: Takk takk!

Kristin: Kos deg!

3:49 PM  
Blogger Catti said...

fornøyd med CL finalen?

Heia barca!

4:06 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Jeg er ikke helt fornøyd med CL-finalen. Det ble ikke den festen jeg hadde håpet på. Utvisning etter 20 min er ikke akkurat oppskriften på en fair kamp....synes det var trist at Terje Hauge bommet med et par dommeravgjørelser...

FA-cupfinalen var langt mer spennende og underholdende!!!

11:46 AM  
Blogger Catti said...

bra film i går??

1:02 PM  

Post a Comment

<< Home