Monday, February 27, 2006

Tor Gunnar'er

Det er ingen nyhet at 'Tor Gunnar' er et mindre vanlig navn her i landet, for ikke å snakke om ikke-eksisterende i resten av verden. Jeg kan eksempelvis nevne at jeg aldri har møtt noen andre som heter Tor Gunnar, og det har jo av og til fått meg til å føle meg som en liten freak.

Vi kjenner jo alle historien om Clark Kent (Kar-El/supermann) og det faktum at han egentlig var en kryptonitt (fra Krypton). I Smallville får vi et lite innblikk i hvordan unge Clark lurer litt på om det finnes andre som han på planeten Tellus (jorda). Litt sånn er det jeg har kjent på...hvor kommer superkreftene mine fra?...neida... Uansett, så har jeg søkt litt vha google på 'Tor Gunnar', og da har jeg bl.a. funnet følgende bilder.
Så her har dere altså noen andre krypt... Tor Gunnar'er:



Tor Gunnar'en til venstre kalles faktisk Toggy blant venner. Så der fikk dere den de av dere som kaller meg 'Toggi'!



Tor Gunnar'en like over må i likhet med meg kle seg opp i kongens klær når fedrelandet krever sitt.

10 Comments:

Blogger Catti said...

hey! du tok min ide:)
se på bloggen min da..

4:07 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

..he he...
Godt observert Catti! Du gav meg inspirasjon.

Så takk skal du ha! Ü

4:37 PM  
Blogger Catti said...

en ære, Tor Gunnar!E ikkje ofte eg får lov te å ver te inspirasjon!

4:59 PM  
Blogger obs said...

Du, Tyggis, æ unik!

8:06 PM  
Blogger Øyvind said...

alle ligna på deg

8:55 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Gunnar: takk takk takk!

Øyvind: hmmm...ja det er tydelig at navnet henger sammen med utseende og personlighet.

2:14 PM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

det va vel streng tatt Oevind sin ide, naar han googla sitt eget navn..?

1:42 AM  
Blogger Tor Gunnar said...

Kristin: hvem oppdaget Amerika? Erikson, Columbus, indianere?...ikke alltid så lett å si sikkert... Slik også i dette tilfellet. Men jeg tar gjerne selvkritikk hvis du kjenner deg provosert... Ü

10:50 AM  
Blogger obs said...

Veldig bra sagt Tyggis! Dær fekk hu! Opp i rompå hennas!

11:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hei
Eg vett om en som hette Tor Gunnar!! Han går i klassen min å hette Tollaksen te ittenavn. Å grunnen te at eg e inne på din blogg va at eg trodde det va hans blog på en måde. Uansett, i Stavanger på journalistlinja har du en navnebror.

11:27 AM  

Post a Comment

<< Home