Monday, October 31, 2005

Perspektiv på tingene!


Jeg skal være ærlig og si at jeg fortsatt er litt skuffa over at Start ikke ble seriemestere. Noe annet ville være påtatt!

Men skuffelsen har fått et uventet perspektiv...
For hva betyr det egentlig at Start-spillere og Start-tilhengere mistet gullet, når det 7 min uti kampen var en mann som mistet så mye, mye mer? Det umulige skjedde! ...og det skremmer meg å se hvor tilsynelatende lite som skulle til for å skape en skade av slike dimensjoner - bare en vanlig corner! Bare en vanlig duell!
Jeg har stilt meg spørmålet om hvorvidt jeg har rett til å være skuffet over at gullet glapp. Kan jeg deppe over noe så ubetydelig?

Det er ikke noen direkte motsetning mellom det å være skuffet over gull-glippen og det å vise sympati med FFK-spilleren tror jeg. Men jeg håper at hovedvekter ligger på det sistnevnte! Slik bør det i hvert fall være mener nå jeg.

Jeg håper inderlig at Dagfinn Enerly blir 100% igjen!
La oss huske på å løfte han frem for "Herren din lege"!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Javel,
Kjipt med Enerly ja. Jeg stod på første rad på M-feltet så han lå ikke så langt unna meg og det var skikkelig ille. Får håpe at det går bra med operasjonene og at han kommer tilbake til fotballen igjen.

Skal du se rbk-real i kveld? se den sammen et sted?

Snakkes!

10:55 AM  

Post a Comment

<< Home