Tuesday, August 15, 2006

SWANLAKE


he he.... believe it or not, men jeg har faktisk vært på ballett!

Svanesjøen selvfølgelig!
Har nettopp kommet hjem fra ei uke i St.Petersburg, Russland. Og hva er vel mer naturlig enn å oppsøke en skikkelig ballett?!

Helt ærlig må jeg nok innrømme at jeg ikke er ballett-typen, da det blir litt vel mye hopp og sprett og snurr og hopp og sprett og snurr og snurr og snurr og men in tights for meg.

Så for de som frykter at de nå vil se meg i strutteskjørt - don't worry, won't happen! Ü

6 Comments:

Blogger patrick said...

gøy!!!! jeg vil også dit!! artig!!

11:11 PM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

du ska te oslo du? itj rart du itj kun være med på beach da...kos dæ!

9:37 AM  
Blogger Tor Gunnar said...

Patrick: du kunne vel gjerne tenkt deg å sprette rundt i en slik strømpebukse. Men jeg tipper du ville kost deg med bare å se på også!

Kristin: Oslo??? Jeg skal studere på HiA (igjen). Kunne ikke spille beach fordi jeg måtte flytte.... Kos dæ du å!

12:49 PM  
Blogger Catti said...

dans er gøy! Klassisk ballett er fantastisk imponerende. Sinnsykt krevende og en utrolig eleganse. Eg får danseabstinenser. Men det er jo ikkje særlig underholdende og det ser litt latterlig ut. Så eg har full forståelse for di som ikkje like klassisk.

11:52 AM  
Blogger Eirik Fjeld said...

åssen var st. petersburg da? har hørt det er veldig bra der! mye å se?

4:20 PM  
Blogger Tor Gunnar said...

Eirik: St.Petersburg er en vakker by, med en rekke ulike bygninger som er verdt å låne øye til. Kan eksempelvis nevne Rembrandt-maleriet, som skildrer hjemkomsten til den bortkomne sønn, som en av mine favoritter. Dette bilde kan du se i Vinterpalasset. Et lite minus er riktignok at få russere snakker engelsk, og at sovjettidens manglende serviceinnstilling fortsatt henger litt igjen. Men jeg anbefaler altså andre å ta turen hvis de har interesse og penger til det!

4:29 PM  

Post a Comment

<< Home